Гарантія
Термін гарантії
На всю електроніку, куплену в магазині Parovoz, надається гарантія терміном 1 місяць. Гарантійний термін починається з моменту відправлення Вашого замовлення або придбання в магазині.
Гарантійні випадки
Перед експлуатацією товару настійно рекомендуємо Вам вивчити інструкцію та гарантійні умови на конкретний товар, правила його експлуатації, запобіжні заходи тощо. Гарантійним випадком вважається вихід із ладу будь-якого з компонентів електронної сигарети, крім атомайзера і витратних матеріалів (випарників, картриджів, мундштуків).
Будьте уважні! Зарядні пристрої з силою тока більше 1А можуть призвести до виходу з ладу акумулятора!
Випадок не вважається гарантійним, якщо на товарі було виявлено:
- Дефекти, що виникли внаслідок неправильної експлуатації товару (порушення правил зберігання та умов експлуатації).
- Механічні пошкодження: продавлені кнопки, USB-порти, що провалилися, зірване різьблення, пошкодження, отримані внаслідок ударів, за винятком дефектів, що виникли при транспортуванні товару під час доставки.
- Пошкодження, що виникли внаслідок дії прямих сонячних променів чи відкритого вогню.
- Електричні пошкодження товару, спричинені стрибками напруги під час заряджання або підключенням не оригінального зарядного пристрою.
- Ушкодження, пов'язані з попаданням вологи в електронну частину пристрою.
- Несправності, що виникли у зв'язку із закінченням терміну служби компонентів або деталей електронної сигарети (витратних матеріалів, випарників).
До гарантійних випадків також не відносяться такі проблеми як "плювання" рідини в рот, присмак гару або протікання атомайзера. Вони не є наслідком дефекту пристрою, а лише свідчать про помилку в перемотуванні, заправці бачка рідиною понад норму або виступають іншими аспектами обслуговування. Якщо у Вас виникла подібна проблема - зателефонуйте нам, і ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо обслуговування Вашого пристрою.
Що робити, якщо настав гарантійний випадок?
Увага! На гарантійне обслуговування чи ремонт приймається товар виключно у повній комплектації із збереженням усіх комплектних частин (випарників, картриджів, кабелів, зарядних пристроїв).
У разі настання гарантійного випадку необхідно зв'язатися з нашими менеджерами за телефонами, вказаними на сайті.
Якщо гарантія на РБА-базу, випарник або будь-який інший змінний елемент, то клієнт повинен за запитом надати нам відео проблеми, а також при необхідності надіслати на діагностику атомайзер або електронну сигарету (у нас немає всіх відомих у світі моделей для тестування ).
Особливості процесу обробки запиту щодо гарантії
Процес обробки запиту за гарантією відбувається так:
- Попередньо зв'язавшись із менеджером, покупець відправляє товар на діагностику (всі транспортні витрати оплачує покупець).
- Процес діагностики триває до 5-ти робочих днів і є вивченням характеру поломки незалежними експертами. Результатом експертизи є висновок про причину поломки: це є брак чи не гарантійний випадок (див. список вище).
- Менеджер зв'язується з покупцем та повідомляє висновок за результатами діагностики.
- Якщо випадок не гарантійний, у деяких випадках магазин пропонує послуги з ремонту.
- У разі браку обговорюється спосіб відшкодування.
Способи відшкодування при настанні гарантійного випадку
Якщо товар підлягає ремонту, магазин проводить ремонт власним коштом і відправляє товар назад покупцю.
У разі суттєвої поломки наші консультанти можуть запропонувати Вам на вибір один з варіантів:
- Заміну товару на аналогічний (тієї ж моделі).
- Заміну товару на товар іншої моделі, але з тієї ж цінової категорії.
- Заміну товару на новий іншої моделі з доплатою різниці в ціні (або з відшкодуванням магазином різниці в ціні у випадку, коли товар дешевше).
- Відшкодування вартості товару.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:
- Відсутня повна комплектація товару.
- Експертиза встановила, що пошкодження не є гарантійним випадком.
Зверніть увагу! При спробі самостійно розкрити та полагодити пристрій - гарантія анулюється!
Умови заміни/повернення товару
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», покупці нашого магазину мають право повернути чи обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки.
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає виключно новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання (подряпин, потертостей, сколів та інших ушкоджень). Крім того, обов'язково має бути збережена в цілісності упаковка товару та всі її компоненти. Послуги транспортної компанії оплачуються покупцем!
На повернення приймається тільки новий товар у повній комплектації із збереженням усіх комплектних частин (випарників, картриджів, кабелів, зарядних пристроїв), що не експлуатувався раніше, з неушкодженою та нерозкритою упаковкою.
Як обміняти товар, що не підійшов?
У випадку, якщо товар Вам з будь-яких причин не підійшов, за умови, що він не був у використанні, Ви можете зробити його заміну на товар іншої моделі з доплатою або з відшкодуванням різниці в ціні.
Відмова у поверненні/заміні товару
У поверненні/заміні товару може бути відмовлено у наступних випадках:
- Товар був в експлуатації (наприклад, в атомайзер було залито рідину).
- Пошкоджено упаковку.
- Відсутня повна комплектація товару.
- Відсутній оригінал чека, або його копія.