Термін гарантії

На всю електроніку, куплену в магазині Parovoz, надається гарантія терміном 1 місяць. Гарантійний термін починається з моменту відправлення Вашого замовлення або придбання в магазині.

Гарантійні випадки

Перед експлуатацією товару настійно рекомендуємо Вам вивчити інструкцію та гарантійні умови на конкретний товар, правила його експлуатації, запобіжні заходи тощо. Гарантійним випадком вважається вихід із ладу будь-якого з компонентів електронної сигарети, крім атомайзера і витратних матеріалів (випарників, картриджів, мундштуків).

Будьте уважні! Зарядні пристрої з силою тока більше 1А можуть призвести до виходу з ладу акумулятора!

Випадок не вважається гарантійним, якщо на товарі було виявлено:

  • Дефекти, що виникли внаслідок неправильної експлуатації товару (порушення правил зберігання та умов експлуатації).
  • Механічні пошкодження: продавлені кнопки, USB-порти, що провалилися, зірване різьблення, пошкодження, отримані внаслідок ударів, за винятком дефектів, що виникли при транспортуванні товару під час доставки.
  • Пошкодження, що виникли внаслідок дії прямих сонячних променів чи відкритого вогню.
  • Електричні пошкодження товару, спричинені стрибками напруги під час заряджання або підключенням не оригінального зарядного пристрою.
  • Ушкодження, пов'язані з попаданням вологи в електронну частину пристрою.
  • Несправності, що виникли у зв'язку із закінченням терміну служби компонентів або деталей електронної сигарети (витратних матеріалів, випарників).

До гарантійних випадків також не відносяться такі проблеми як "плювання" рідини в рот, присмак гару або протікання атомайзера. Вони не є наслідком дефекту пристрою, а лише свідчать про помилку в перемотуванні, заправці бачка рідиною понад норму або виступають іншими аспектами обслуговування. Якщо у Вас виникла подібна проблема - зателефонуйте нам, і ми із задоволенням проконсультуємо Вас щодо обслуговування Вашого пристрою.

Що робити, якщо настав гарантійний випадок?

Увага! На гарантійне обслуговування чи ремонт приймається товар виключно у повній комплектації із збереженням усіх комплектних частин (випарників, картриджів, кабелів, зарядних пристроїв).

У разі настання гарантійного випадку необхідно зв'язатися з нашими менеджерами за телефонами, вказаними на сайті.

Якщо гарантія на РБА-базу, випарник або будь-який інший змінний елемент, то клієнт повинен за запитом надати нам відео проблеми, а також при необхідності надіслати на діагностику атомайзер або електронну сигарету (у нас немає всіх відомих у світі моделей для тестування ).

Особливості процесу обробки запиту щодо гарантії

Процес обробки запиту за гарантією відбувається так:

  • Попередньо зв'язавшись із менеджером, покупець відправляє товар на діагностику (всі транспортні витрати оплачує покупець).
  • Процес діагностики триває до 5-ти робочих днів і є вивченням характеру поломки незалежними експертами. Результатом експертизи є висновок про причину поломки: це є брак чи не гарантійний випадок (див. список вище).
  • Менеджер зв'язується з покупцем та повідомляє висновок за результатами діагностики.
  • Якщо випадок не гарантійний, у деяких випадках магазин пропонує послуги з ремонту.
  • У разі браку обговорюється спосіб відшкодування.

Способи відшкодування при настанні гарантійного випадку

Якщо товар підлягає ремонту, магазин проводить ремонт власним коштом і відправляє товар назад покупцю.

У разі суттєвої поломки наші консультанти можуть запропонувати Вам на вибір один з варіантів:

  • Заміну товару на аналогічний (тієї ж моделі).
  • Заміну товару на товар іншої моделі, але з тієї ж цінової категорії.
  • Заміну товару на новий іншої моделі з доплатою різниці в ціні (або з відшкодуванням магазином різниці в ціні у випадку, коли товар дешевше).
  • Відшкодування вартості товару.

Відмова у гарантійному обслуговуванні

У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:

  • Відсутня повна комплектація товару.
  • Експертиза встановила, що пошкодження не є гарантійним випадком.

Зверніть увагу! При спробі самостійно розкрити та полагодити пристрій - гарантія анулюється!

Умови заміни/повернення товару

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», покупці нашого магазину мають право повернути чи обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки.

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає виключно новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання (подряпин, потертостей, сколів та інших ушкоджень). Крім того, обов'язково має бути збережена в цілісності упаковка товару та всі її компоненти. Послуги транспортної компанії оплачуються покупцем!

На повернення приймається тільки новий товар у повній комплектації із збереженням усіх комплектних частин (випарників, картриджів, кабелів, зарядних пристроїв), що не експлуатувався раніше, з неушкодженою та нерозкритою упаковкою.

Як обміняти товар, що не підійшов?

У випадку, якщо товар Вам з будь-яких причин не підійшов, за умови, що він не був у використанні, Ви можете зробити його заміну на товар іншої моделі з доплатою або з відшкодуванням різниці в ціні.

Відмова у поверненні/заміні товару

У поверненні/заміні товару може бути відмовлено у наступних випадках:

  • Товар був в експлуатації (наприклад, в атомайзер було залито рідину).
  • Пошкоджено упаковку.
  • Відсутня повна комплектація товару.
  • Відсутній оригінал чека, або його копія.